עיסוי רחם ומוקסה, תמיכה בטיפולי פוריות ושימור

קטגוריה: טיפולי פוריות | מאת: טלי שיאצו


עיסוי רחם ומוקסה, למה זה טוב בטיפולי פוריות ושימור?

עיסוי רחם וחימום מומלץ כחלק מתמיכה והכנה לטיפולי פוריות ושימור, גם העיסוי וגם החימום (שמתבצע ע"י מוקסה, סיגר חימום מיוחד מהרפואה הסינית) מזרימם יותר דם לאזור הרחם, כמות גדולה יותר של דם תספק כמות גדולה יותר של חמצן של אנרגיה וכן תפנה יותר פסולת, כל המערכת הגניקולוגית עמוקה ושמורה באגן ופחות נגישה, שילוב הכלים של עיסוי רחם יחד עם המוקסה (החימום העמוק) מאפשרים למקסם את הטיפול.

כמעט בכל שלב שאת נמצאת בו את יכולה לעזור לגוף שלך להשתפר, יש לא מעט כלים לעשות זאת והגברה של זרימת דם לרחם ולשחלות היא כלי יעיל במיוחד, בתוך הדם יש לא מעט חומרים כולל הורמונים שמיוצרים ומופרשים מהמערכת האנדוקרינית שיוצאים אל מחזור הדם בצורה מבוקרת, וככל שזרימת הדם טובה יותר, מתאפשרת הגעה של חומרים והתחדשות של תאים טובה יותר.

טיפול במוקסה – "מחקר רפואי מודרני מצביע על כך שהמוקסה יכולה לשפר את תפקוד השחלות על ידי עיכוב אירועים אפופטוטיים של שחלות מזדקנות באופן טבעי ושיפור יכולת ההגנה נוגדת החמצון". נמצא כי מוקסה עשויה לשפר את רמות ההורמונים בשחלות ואת התגובה הדלקתית הטבעית. למעשה, תהליך דלקתי הכרחי להתפתחות זקיקים ותהליכי רבייה פיזיולוגיים רבים, במיוחד הביוץ מציג סימני היכר של דלקת, אך דלקת מופרזת עשויה לתרום לאיכות ביציות ירודה.
"סקירות מדעיות על מוקסה דיווחו על עלייה בכדוריות הדם האדומות, בתאי הדם הלבנים ובטסיות סביב אזור הטיפול, ושיפור יעיל של ספיגת החמצן על ידי תאי הגוף והנעת התפקודים המערכיים הממוקדים."
אז מה זה מוקסה ואיך זה עובד?
מוקסה (צמח לבעירה) היא שיטת חימום המגיעה מעולם הרפואה הסינית, החימום מתקבל ע"י שרפת צמח הלענה, המיוחד בשיטת החימום הזאת הוא הכוח של החום הזה לחדור עמוק פנימה כמו "קרן לייזר" ולהישאר, למעשה החום מרחיב את כלי הדם, מאיץ זרימה של דם והזנה ומפנה פסולת ובשל כך הוא מזרז ריפוי של תהליכים דלקתיים, המוקסה מונעת פגיעה בשחלות, ומצמצמת פגיעה בזקיקים.
הטיפול לא כואב, הוא נעים ומרגיע.

.

אז מה קורה בפועל בטיפול ואיך עיסוי הרחם משתלב עם החימום של המוקסה?

הטיפול הוא טיפול הוליסטי, במפגש הראשון מתנהל תשאול מקיף, בוא אני כמטפלת לומדת על ההיסטוריה הטיפולית שלך ומקבלת מידע לגבי השלב בו את נמצאת כרגע (מומלץ להגיע עם כמה שיותר מסמכים\תשובות לגבי כל סבב, אם עדיין לא בקשת במעבדה את הדוחות שלך, חשוב שתבקשי, כל פיסת מידע יכולה לעזור), בהמשך מתבצע חימום ועיסוי באגן, בגב התחתון, ובבטן ולאורך הרגליים בהתאמה אישית, הכל על מנת לייצר זרימה טובה יותר של דם והזנה, המפגש הראשון אורך בממוצע שעה וחצי, שאר הטיפולים בסביבות השעה.
הטיפול נעים ומרגיע, יש לקחת בחשבון שחימום מייבש ולכן ביום הטיפול צריך לשתות יותר והוא גם מחזק ומעורר (יש מצב שתרגישו עירניים עד מאוחר).
לעיסוי רחם מומלץ להגיע עם טייץ, קחי בחשבון שריח המוקסה ייצמד גם לבגדים בגלל העשן שעלי הלענה המיוחדים מיצרים, עשן סטיקי שבזכותו החום נשאר בגוף לאורך זמן, אבל גם בבגדים עד לכביסה.
.

עיסוי רחם | חימום הגוף והזרמת דם

.

עוד בספורטלי
>> איך שפרתי איכות של עוברים והכפלתי את אחוזי ההפריות
>>  כיצד לזהות ביוץ בעזרת ערכי ההורמון פרוגסטרון
>>  איכות זרע, אפשר לשפר? מה מומלץ לאכול?
>> השתרשות העובר ברחם, תזונה ועיסוי יכולים לעזור?

.

עיסוי רחם למי הוא מיועד? ומתי מומלץ לעשות אותו?

בין אם את בטיפולי הזרעה, הפרייה או שימור, בכל טיפול את רוצה להגיע עם המערכת הגניקולוגית כמה שיותר מוכנה, עם רירית רחם עבה, כמה שיותר מוזנת, זורמת ומאוזנת!
את עיסוי הרחם והחימום של המוקסה, אפשר ומומלץ לעשות מספר פעמים בסבב, בעיקר בתחילת סבב ולקראת ההחזרה, בהתאמה אישית.

הודאה ממטופלת כי רירית הרחם שלה עלתה בעזרת עיסוי וחימום ב2 מ"מ
.

חוץ מעיסוי רחם מה עוד אני ממליצה לך לעשות? .

לסגל אימוני הליכות כשגרה, 4 פעמים בשבוע בין 30-40 דקות, זה מקל על תופעות הלוואי של ההורמונים, זה מאזן הורמונלית, זה מרגיע את הגוף והנפש ועוזר לחזרה של הדם ללב ובכך לעזור לכבד לנקות רעלים, וזה לא דורש ממך דבר פרט לרצון!

להשלים חוסרים של ויטמינים ומינרליים ברמה של דחוף לאתמול, זאת הפורמולה הטבעית שאני ממליצה עליה, יש בסוף הכתבה דוחות מעבדה שמראות את השינוי בעזרת  הפורמולה.
.
מקורות:
https://did.li/71faa
https://did.li/ncINf
https://did.li/VyC5q

 

טלי - מטפלת שיאצו, תומכת במטופלות פוריות ושימור

טלי – מטפלת שיאצו, תומכת במטופלות פוריות ושימור | צילום: צביקה ג.
.

 

טלי היא טריאתלטית, צלמת ספורט ומטפלת שיאצו בכירה כבר מעל 20 שנה, תומכת ומלווה מטופלות פוריות ושימור.
מוזמנות לפנות בעמוד  בפייסבוק
יש גם קבוצה שמיועדת רק לשימור פוריות  בפייסבוק

וקבוצת של מטופלות IVF לחצי כאן
אם אתן רוצות למקסם את הטיפול שלכן מול הרופא, אם אתן רוצות להכיר את הגוף שלכן טוב יותר על מנת לשפר את תוצאות הטיפול, יחד נעבור על המדדים, דוחות מעבדה, פרוטוקולים, בדיקות הדם, תזונה ותוספים, אל תעברי את המסע הזה לבד, תרימי טלפון – 0522959733
הקלניקה נמצאת בתל אביב, עם שפע חניה באפור ללא תשלום.
אל תעברי את המסע הזה לבד, תרימי טלפון!






כתבות נוספות

לכל המאמרים