אגוזים וזרעים – עשויים לשפר פוריות – ביצית וזרע

קטגוריה: טיפולי פוריות | מאת: טלי שיאצו


אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים הם אחד המזונות החיוניים והעשירים ביותר באנרגיה על פני כדור הארץ. הם מכילים מגוון רחב של שומנים "בריאים" חלבון, פיטוכימיקלים, ויטמינים ומינרלים, כגון: ויטמין E, חומצה פולית, מגנזיום, ברזל, חלבון, אבץ, סלניום, קיו10, סיבים תזונתיים, שומן, פחמימות, ויטמיני A, E, K, C, 1B, 2B, 5B, 6B, 9B, PP, פקטין, β-קרוטן, סידן, אשלגן, נתרן, זרחן, נחושת, מנגן, גופרית, בור, פלואור, קובלט, אומגה 3, אומגה 9, ל-ארגינין ועוד… כל אגוז או זרע בנפרד ובטח שילוב של כמה יחד יקרבו אתכם למטרה וישמשו כמקפצה באיכות התזונה ובחומרים החיוניים ליצירת חיים חדשים ויתמכו גם בזמן הריון, שהרי זרע\ביצית בטבע הוא מקור הצמח\שתיל\הפרי החדש, כך גם בגוף האדם הזרעים בגוף שלנו הם אבני היסוד ליצירת חיים חדשים ולכן בעזרת התזונה אנחנו יכולים להשלים חוסרים, ולהשפיע על איכות הביצית והזרע שלנו!
.

.
 להזמנות צרו קשר בווצאפ – 0522959733

אגוזים וזרעים | הפורמולה של סבתא מרסל

מוזמנת ללחוץ על הסרטון לראות את סבתא מרסל מכינה ומדברת על הפורמולה.

הפורמולה לא מכניסה להריון, היא לא מחליפה מערכת הורמונלית, אין הורמונים בפורמולה,
היא טבעית ב 100% ומזינה את הגוף בוויטמינים ומינרלים!

.
כנראה שעל התערובת של מרסל, שעשויה "מאגוזים וזרעים" אפשר לכתוב כמעט אין סוף, תלוי עד כמה רוצים לרדת לעומקם של דברים ולא רק לפרט על רשימת הרכיבים הארוכה שלה, פעם לא היו מעבדות ולא חקרו  כל דבר כמה שנים, הסבתות פשוט ידעו מה עובד כי זאת חכמה שעברה מדור לדור, היום כבר צצים מחקרים כאלה ואחרים שמצדדים בחכמה הסבתא וכנראה שיעברו עוד לא מעט שנים עד שנבין הכל עד הסוף. כי פונות אלי נשים ואומרות לי "אני אוכלת אגוזים, אבל זה לא עושה את העבודה" נכון הן צודקות גם לי היה בתפריט אגוזים במשך 6 שנים אבל לצערי זה לא השפיע באופן הנדרש, בדיוק כמו רשימה של מתכון לעוגה גם למינונים יש משמעות וגם לאופן ההכנה (שהרי מתכון של עוגה עם 2 כוסות קמח, כוס סוכר, חפיסת שוקלד, חצי כוס שמן, 2 ביצים יהיה שונה לחלוטין מעוגה שיש בה: כוס קמח, כוס סוכר, 4 ביצים, 2 חפיסות שוקולד וחצי כוס שמן). הפורמולה הזאת היא עבודת יד, החומרים נרכשים בכמויות קטנות בשיא הטריות וכמובן הכל נשמר בקירור. סבתא לא מתעצלת היא קונה את כל הרכיבים עם הקליפה אבל מסירה חלק מהם בקילוף ידני, היא טוענת שככה היא שומרת על הוויטמינים והמינרלים שלהם, יש גם כאלה שהיא מקפיצה על מחבת "לפתוח אותם קצת" היא אומרת ולבסוף היא גם טוחנת, מסננת, שוקלת, מדייקת במינונים של כל רכיב בנפרד ואז יוצרת את התערובת הקסומה שלה. ההתייחסות הנפרדת של כל רכיב והשילוב במתכון המיוחד שלה מהווים יצירה חדשה, סינרגיה של ממש, בין כל הגורמים וכפועל יוצא התוצאה מקפיצה את האפקטיביות. רוב המחקרים שנעשו עד היום על אגוזים בהקשר של פוריות היו על מספר מצומצם של רכיבים מסיבה מובנת אבל די בהם בשביל להבין שזרעים בטבע מחזקים את הזרעים שלו בגוף וזה לא תוסף סינתטי אלה הכי טבעי שיש!

הפורמולה של סבתא מרסל

קרדיט לפורמולה המקורית – סבתא דיימנטה ז"ל המופלאה שלימדה את הבת שלה מרסל, היום סבתא רבא, שתזכה לחיים ארוכים ובראים, אמן.

 


חשוב לזכור! הזנה והשלמת חוסרים לוקחת זמן, מי שתיקח את הפורמולה לשבועיים  או לחודש אחד בלבד רוב הסיכויים שזה לא יבוא לידי ביטוי (גם לגבר גם לאישה) אז אם מחליטים לקחת צריך להיצמד להנחיות של הסבתות "לפחות 100 ימים" היום אני יודעת למה, מסתבר שזה פרק הזמן שבו הביצית דוגרת בתוך הזקיק ומזינה את עצמה, המלצה נוספת של הסבתות הייתה להמשיך ב3 חודשים הראשונים של ההריון, להמשיך להזין את המערכת בשלב הראשוני והקריטי שלה.
.

.

אגוזים וזרעים | איך להכין את הגוף בצורה מקסימלית

אם את, אתם מתכננים הריון, רצוי מאוד להכין את הגוף לפחות 3 חודשים מראש, זמן ייצור תא זרע בודד מרגע שנוצר ועד שמגיע להבשלה הוא 75 ימים בממוצע, אצל האישה התהליך קצת יותר מורכב תהליך יצירת תאי ביצית הוא רב שלבי ולכן לוקח בין 90-120 ימים תלוי מאיפה רוצים להתחיל לספור, בכל מקרה אם רוצים להתחיל לעשות שינוי בזרעים של הגוף בין אם זרע או ביצית ההמלצה היא מינימום 100 ימים וכמובן יותר, גם אם הצלחת להיכנס להריון אל תעצרי והמשיכי להזין את הגוף בויטמינים והמינרליים החיוניים לבנייה של חיים חדשים.

אז אחרי שסיכמנו למה אגוזים וזרעים וכמה זמן צריך בשביל שינוי עוד דבר שמאוד חשוב לדעת, ביצית וזרע רגישים ויכולים להיפגע בדרכים שונות, אגוזים הם נוגדי חמצון, נוגדי חמצון שומרים על פעילות תאית בריאה ותקינה וכנראה שזאת הסיבה שראו במחקר את הפחתת הנזק של ה – DNA. כי רק תאי זרע וביצית תקינים ללא חוסרים בסופו של דבר יניבו את התוצאה הרצויה.
.
אגוזים וזרעים לפוריות

אז מה יש בפלא הקטן הזה של אגוזים וזרעים שהוא כל כך חיוני ומהווה מרכיב חשוב בשיפור הפוריות שלנו? מסתבר שלא מעט, אכתוב בהרחבה רק על חלק קטן מאוד (2 מתוך מעל ל-30 רכיבים חשובים) אבל נראה לי שהרעיון מאוד ברור.

*אלה לא תוספים אלה דוג' למרכיבים שנמצאים בפורמולה

סלניום

סלניום הוא מינרל שהגוף זקוק לו בכמויות קטנות מאוד (מגיל 14 55 מק"ג ליום, נשים בהריון 60 מק"ג ונשים מניקות 70 מק"ג ליום), אך הוא חיוני ומשתתף במבנה ותפקוד של חומרים חשובים בגוף כמו נוגדי חמצון, הורמונים, אנזימים ותאי מערכת החיסון.
הסלניום שומר על תקינות התאים, יחד עם ויטמין C ו – E הם שומרים על גמישות הרקמות ומאטים את הזדקנותם, הסלניום משתתף בתהליכי בנייה ופירוק של הורמון בלוטת התריס האחראי על חילוף החומרים בגוף, הסלניום לוקח חלק בייצור הורמונים החשובים בתהליכים של לחץ דם תקין, מניעת היווצרות קרישי דם וגירוי הרחם בזמן הריון, הסלניום מגביר אספקת חמצן לשריר הלב ושומר על פעילות תקינה של מערכת החיסונית, מחקרים מראים כי הסלניום מחזק את תאי מערכת החיסון ומונע חלוקה של תאים סרטניים, כנוגד חמצון חזק יש לו חשיבות מכרעת במטבוליזם של DNA והוא מתקן רצפים של DNA, הוא מגן על תאי הזרע והביצית מרדיקליים חופשיים, מחזור של סלניום יכול לגרום לעיוותים בתאי זרע ולפגיעה בתנועתיות שלהם. הסלניום מגן על תאי העובר בשלבי התפתחותו הראשונים, מה שמסביר את הקשר שמחקרים מצאו בין הפלות מוקדמות חוזרות, בין רעלת הריון ולמשקל לידה נמוך לרמות נמוכות של סלניום, לסיכום לא להפסיק לאכול גם בזמן הריון.
מקורות המזון העשירים ביותר בסלניום הם מזון מהים ובשר, מקורות נוספים הם מוצרי עוף, ביצים, דגנים וגרעינים שונים.

אינטראקציה חיובית עם סלניום: יחד עם ויטמין E מצמצמים נזקי חמצון בתא, יחד עם ויטמין E וויטמין C בזמן טיפולי כימותרפיה לסרטן השחלות נטילת סלניום עוזרת לגוף להגיב טוב יותר בטיפולים.

הכמות המומלצת ליום היא לא לעלות מעל 400 מק"ג ביום.

אבץ

השחלה היא בלוטה המווסתת הורמונים בהתאם למסרים המתקבלים מהמוח, התפקיד הראשי של השחלה הוא להכין את הביצית לקראת יציאתה אל החצוצרה, בשלה ומוכנה להפריה.
נשים נולדות עם 2 מיליון ביציות בממוצע, ביציות שנוצרו עוד כשהיינו ברחם עוברים, בממוצע אישה מאבדת בכל חודש כאלף ביציות, אף שלרוב רק כ־400 ביציות מבייצות לאורך החיים.
בזמן הזה שוהות הביציות בתוך זקיקים, כל זקיק מכיל ביצית בשלב הראשוני שלה ודואג להזין אותה ולהעביר אותה שלב, יותר ויותר עדויות מצטברות כי אבץ הוא שחקן מפתח בהתפתחות ביציות, תרום הבשלתן, 90 יום לפני ההגעה לביוץ, בשלב הזה חסר באבץ יכול לגרום לפגיעה ביכולת התא להתחלק כראוי, ללא חלוקת התא לא תוכל להתרחש הפריה מוצלחת.

"אצל גברים, אבץ הוא מרכיב חשוב בייצור נוזל הזרע. עד 5 מ"ג אבץ אובדים בעת פליטה. מחסור באבץ אצל גברים מוביל לספירת זרע נמוכה לירידה בתנועתיות הנדרשת במסע אל הביצית.
האבץ משמש גם כנוגד חמצון ונוגד דלקת, שומר על נוזל הזרע ובתהליכים רבים בגוף הקשורים ל- DNA, במצבי חסר של אבץ אצל גברים לא רק שהתאים לא מתרבים יש חשש לאימפוטנציה. וכמרכיב חיוני בהתרבות תאים מדד תקין של אבץ מסייע גם בהתפתחות תקינה של עובר ולידות תקינות.

אינטראקציה חיובית עם חומצה פולית:  מחקר של אבץ עם חומצה פולית – מחקר הולנדי בדק את השפעת אבץ וחומצה פולית (שניהם חיוניים ליצירת זרע ו DNA), החוקרים מצאו כי לגברים עם בעיות פוריות שלקחו 5 מ"ג של חומצה פולית ליום ו- 66 מ"ג אבץ גופרתי ביום במשך 26 שבועות, הייתה עלייה של 74% בספירת הזרע הרגילה.

הכמות היומית המומלצת היומית לאבץ היא 12-15 מיליגרם. 

אגוזים וזרעים, הפורמולה של מרסל, כמה נקודות חשובות:

מה שאפשר להשיג מהטבע עדיף על פני העולם הסינטטי, תחליף סינטטי לא בכל התנאים מצליח לעשות את העבודה.

עדיף לקחת אוסף של ויטמינים ומינרליים טבעיים על פני תוסף אחד בודד, הם בדר"כ עובדים יותר טוב בשיתוף פעולה, כלומר כמה סוגים של אגוזים יחד ולא אחד בודד כל פעם.

הפורמולה היא לא במקום התוספים שהרופא שלכם ממליץ עליהם, זה בנוסף.

הזמן הנכון להתחיל לקחת את הפורמולה זה אתמול, כל עוד לא הגענו ליעד אנחנו בדרך לשם.

הפורמולה מיועדת גם לנשים וגם לגברים (הסבתות ידעו מזמן שהחלק של הגבר בהריון חשוב באותה מידה!!).

הפורמולה לא מתאימה למי שאלרגי לאגוזים\זרעים או למוצרים שנמצאים בסביבתם.

הפורמולה עשויה מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, בעבודת יד ובכמויות קטנות לפי הזמנה מראש.

הפורמולה לא מגדילה את כמות הביציות בטיפולים (הגדלת כמות הביציות אפשרית בתוכנית אישית פרטנית), היא משלימה חוסרים משפרת איכות ומגדילה אחוזי המרה.

הפורמולה לא מבטיחה בטא חיובית, היא מגדילה את הסיכויים להגיע לשם, מומלץ מאוד למי שמנסה להיכנס להריון טבעי, למטופלות פוריות ולא פחות חשוב למי שעושה שימור פוריות.

.
אגוזים וזרעים | הפורמולה של מרסלאגוזים וזרעים | הפורמולה של מרסל
.

אגוזים וזרעים – סימון תזונתי ל100 גרם של הפורמולה

אנרגיה (קלוריות) – 533
חלבונים (גרם) – 15.6
פחמימות – 28.1
שומנים (גרם) – 43.49
מתוכם שומן רווי (גרם) – 5.54
נתרן (מ"ג) – 26.7
סיבים תזונתיים (גרם)- 9.2
ויטמין A (מ"ג) – 36.1
ויטמין B1 (מ"ג) – 0.61
ויטמין B2 (מ"ג) – 0.369
ויטמין B3 – ניאצין (מ"ג) – 2.83
ויטמין B5 (מ"ג) – 0.42
ויטמין B6 (מ"ג) – 2.94
ויטמין B9 חומצה פולית(מ"ג) – 74.7
ויטמין C (מ"ג) – 64.5
ויטמין E (מ"ג) – 5.87
ויטמין K (מ"ג) – 157
סידן (מ"ג) – 326.8
ברזל (מ"ג) – 9.2
מגנזיום (מ"ג) – 268.7
זרחן (מ"ג) – 447.8
אבץ (מ"ג) – 3.87
אשלגן (מ"ג) – 1043.6
נחושת (מ"ג) – 1.61
מנגן (מ"ג) – 3.01
סלניום (מ"ג) – 223.9
פלואוריד (מ"ג) – 1.48
אומגה 3 (גרם) – 0.212
אומגה 6 (גרם) – 11.741
אומגה 9 (גרם) – 23.09
חומצות שומן רב בלתי רוויות (גרם) – 11.733
חומצות שומן חד בלתי רוויות (גרם)  – 23.2
—–

לסיכום חכמת הסבתות:
1. לקחת את הפורמולה ברצף כל עוד את מנסה להיכנס להריון, מוטב להתחיל 100 ימים קודם.
2. הפורמולה מיועדת גם לאישה וגם לגבר!!
3. מומלץ להמשיך לקחת גם בשליש הראשון של ההריון

.
דוחות מעבדה של מטופלת IVF לפני לקיחת הפורמולה ואחרי:

טיפול מס' 1 של IVF ללא הפורמולה:
גיל המטופלת 44.1 ׁ(מינון הורמון מוביל 300)
מה אנחנו רואים כאן?
גיוס של 8 ביציות, 2 הפריות שזאת המרה של 25%
דרוג העוברים שבסופו של דבר ניתן היה להחזיר: – B6,B6
ׁ(עוברים בדרגה C ו D לא מוחזרים לרחם בדר"כ רק A ו – B, כשעובר A8 נחשב לרמה הגבוהה ביותר)

דו"ח מעבדה טיפול מס' 1
—–

טיפול מס' 2 של IVF חודשיים עם הפורמולה:
גיל המטופלת 44.3 (מינון הורמון מוביל 450+פרוטוקול ארוך)
מה אנחנו רואים כאן?
גיוס של 13 ביציות, בפועל היו 7 הפריות שזאת המרה של 53%
דרוג העוברים שבסופו של דבר ניתן היה להחזיר: A7,B8,B7,B6

דו"ח מעבדה טיפול מס' 2

—–

טיפול מס' 3 של IVF ארבעה חודשים עם הפורמולה:
גיל המטופלת 44.5 (מינון הורמון מוביל 150)
מה אנחנו רואים כאן?
גיוס של 5 ביציות בפועל היו 4 הפריות שזאת המרה של 80%
דרוג העוברים שבסופו של דבר ניתן היה להחזיר: A8,A6,B6

דו"ח מעבדה טיפול מס' 3

—–
טיפול אחרון של IVF שמונה חודשים עם הפורמולה:
גיל המטופלת 44.9 (מינון הורמון מוביל 225)
מה אנחנו רואים כאן?
גיוס של 20 ביציות בפועל היו 12 הפריות שזאת המרה של 60%
דרוג העוברים שבסופו של דבר ניתן היה להחזיר: COM,A8,A8,A8,A8,B8,B8,B7

אגוזים וזרעים - עשויים לשפר פוריות - ביצית וזרע

דו"ח מעבדה טיפול אחרון

—–
הערה לגבי הטיפול האחרון, כמות הביציות שילשה את עצמה וזה לא בזכות הפורמולה, הפורמולה משלימה חוסרים וכפועל יוצא אפשר לראות שאיכות העוברים עולה ככל שמספר החודשים בשימוש הפורמולה עולה וכן את הגדלת אחוזי ההמרה, מה שהשפיע על גיוס של כמות ביציות גדולה (עם מינון הורמונים יחסית נמוך) היה שילוב של מספר דברים בקליניקה שדורשים השגחה ולווי צמוד, אבל כאמור לפני שמגייסים כל כך הרבה ביציות אני ממליצה למלא אותם בעזרת הפורמולה, אחרת הרוב יהיה ריק, בדיוק כמו הטיפול הראשון.
—–

הפורמולה מופקת בעבודת יד ובכמויות קטנות לפי הזמנה מראש,
אין לראות בפורמולה אקסיומה להריון, הריון זה שילוב של הרבה מאוד דברים יחד שצריכים להסתנכרן, אבל כן אפשר לעזור לגוף להיות קצת יותר מוכן בראשית הדרך.
להזמנת הפורמולה צרי קשר בטלפון – 0522959733

—-
השאלה הכי נפוצה שאני נשאלת היא מה ההבדל בין לאכול סתם אגוזים וזרעים לבין לאכול את הפורמולה והתשובה היא מינונים, פורמולה זה מתכון, כלומר יחסים בין כל המרכיבים, אם קבלתם מתכון שכתוב בו כפית מלח וכפית סוכר אבל בפועל השתמשתם ב2 כפיות מלח (אותם רכיבים כמויות שונות), ללא ספק התוצאה גם בטעם אבל גם ההרכב הכימי יהיה שונה וכשמדובר על פורמולה גדולה עם כמות גדולה של מרכיבים הדבר הזה עוד יותר מורכב ולשם תוצאה נדרש דיוק מקצועי.
והנה הודעה שקבלתי מאישה שאני לא מכירה והיא לא רכשה את הפורמולה, אלה החליטה ללכת לקנות זרעים בעצמה ולאכול כמויות, אבל זה לא השפיע על ההפריות שלה, אני מבינה את הכעס והכאב שלה, אבל אני חוזרת ואומרת אכילה של אגוזים/זרעים ללא מתכון ומינונים לא זהה לאפקט של פורמולה שזה בעברית מתכון!
אז אם הזמן חשוב לך אל תבזבזי אותו בחנות פיצוחים!!!

 

אלה משובים מנשים שכן השתמשו בפורמולה
מטופלת מסמסת לי אחרי תקופה שהיא לוקחת בהתמדה את הפורמולה
מתוך 12 ביציות היו 9 הפריות!!

.—
מטופלת אחרי 3 חודשים עם הפורמולה, 13 ביציות 11 הפריות, 9 מהם גדלו ליום 5!!!



ויש נשים שמגיבות מהר, כנראה שהחוסר היה קטן

...


.
.

.

.

.
השבוע הפורמולה הגיע לאירופה, מה שהופך אותה לפורמולה בין לאומית, מזל טוב!!
בהצלחה גם למטופלת!!
.
לפורמולה אין כשרות פורמלית אבל מכינים אותה בבית כשר  עם הפרדה של 2 מטבחים וכל המוצרים נרכשים עם הכשר
לדוג'


—….

 

טלי - מטפלת שיאצו, תומכת במטופלות פוריות ושימור

טלי – מטפלת שיאצו, תומכת במטופלות פוריות ושימור | צילום: צביקה ג.
.

טלי היא טריאתלטית, צלמת ספורט ומטפלת שיאצו בכירה כבר מעל 20 שנה, תומכת ומלווה מטופלות פוריות ושימור.
מוזמנות לפנות בעמוד  בפייסבוק
יש גם קבוצה שמיועדת רק לשימור פוריות  בפייסבוק

וקבוצת של מטופלות IVF לחצי כאן
אם אתן רוצות למקסם את הטיפול שלכן מול הרופא, אם אתן רוצות להכיר את הגוף שלכן טוב יותר על מנת לשפר את תוצאות הטיפול, יחד נעבור על המדדים, דוחות מעבדה, פרוטוקולים, בדיקות הדם, תזונה ותוספים, אל תעברי את המסע הזה לבד, תרימי טלפון – 0522959733
הקלניקה נמצאת בתל אביב, עם שפע חניה באפור ללא תשלום.
אל תעברי את המסע הזה לבד, תרימי טלפון!

מקורות:
https://bit.ly/2Nv2J4U , https://bit.ly/2PnA44y
https://bit.ly/2RYKcNa , https://bit.ly/326AayX
https://bit.ly/2U7RX5V , https://bit.ly/2L5vrGR
https://bit.ly/33U77QVhttps://bit.ly/2HoNpmH
https://bit.ly/2NyaIht , https://bit.ly/2MCt9C6
https://bit.ly/2HmGdqT ,https://bit.ly/2ZuhZ8y
https://bit.ly/2PLi0wx , https://bit.ly/2HmHs9x
https://bit.ly/2zq2xMS ,https://katzr.net/14feaa
https://did.li/KPzlC , https://did.li/icuCN
https://did.li/8JQw5 , https://did.li/F7KNf
https://did.li/RyoTY, https://www.youtube.com/watch?v=s2PYVw4894M






כתבות נוספות

לכל המאמרים