מרתון תל אביב 2018 | עשה ואל תעשה

קטגוריה: ריצה | מאת: טלי שיאצו


מרתון תל אביב 2018 עשה ואל תעשה, תאכלס הטיפים נכונים גם לספורטאים ותיקים אבל במיוחד אם זאת פעם ראשונה שאתם לוקחים חלק באירוע ספורט, כי קשה לחשוב על הדברים האלה לבד ללא ניסיון

.


.

1. מרתון תל אביב 2018 | אל תחליפו נעליים

נכון זה יכול להיות נחמד להגיע לתחרות עם נעליים חדשות, כי תאכלס תחרות זה כמו מסיבה וזה לגמרי מתבקש, אבל זאת בהחלט טעות שמומלץ מאוד להימנע מימנה, לוקח קצת זמן לנעל לתפוס את צורת הרגל והמבנה וכל נעל חדשה עדיף לרוץ בהדרגה, אז אל תרוצו פעם ראשונה עם נעל חדשה בתחרות, גם לא עם גרביים שלא רצתם איתם קודם

2. מרתון תל אביב 2018 | אל תשנו תזונה בסמיכות לתחרות ובטח ביום עצמו

זה לא הזמן לבדוק ג'ל חדש לשנות הרגלי תזונה או לבדוק כדור מלח\מגנזיום, בתחרות לכו על בטוח,
אם אתם רגילים לשתות קפה בבוקר, סבבה לכו על זה, אם לא זה לא הזמן לנסות כי מישהו כתב
בפייסבוק שקפאין שורף שומנים, או שפלפל חריף יכול לזרז חילוף חומרים.
.


.

3. מרתון תל אביב 2018 | אל תרוצו עם בגד פעם ראשונה

על אותו עיקרון הנעליים, אם לא לבשתם ורצתם עם החולצה\המכנסיים לפני, ביום התחרות זה לא
הזמן להתחיל בטח אם אתם רצים את המרחקים הארוכים.

4. מרתון תל אביב 2018 | לכו תכירו את המסלול

ממש לא משנה לאיזה מקצה נרשמתם, יש כל כך הרבה מקצים וכולם מתערבבים, לכו תכירו את המסלול שלכם, למרות שביום התחרות עם שובל של אנשים זה לא יראה לכם אותו דבר.

5. מרתון תל אביב 2018 | אתם תתרגשו ולא תישנו טוב

ההתרגשות קיימת בכל מקצה בטח אם זאת תחרות ראשונה שלכם, תנסו ללכת לישון קצת יותר מוקדם גם בערב קודם, זה יכול לעזור, בדרכ השינה ביום התחרות היא לא איכותית מספיק, גם קמים מוקדם גם חוששים לא לשמוע את השעון המעורר אז השינה היא קלה יותר, פחות או יותר המערכון של ארץ נהדרת "איש הטריאתלון".

6. מרתון תל אביב 2018 | חורף, קיץ הכל משתנה בתוך 24 שעות

אתם חייבים להגיע לתחרות שהגוף שלכם רווי, מאוד קל להגיע לרמה של התייבשות כשרצים ביום נעים בחורף ולכן השתייה חשובה מאוד גם בימים שלפני התחרות, פשוט לשתות יותר, מתוך מודעות לא מתוך צמא ובטח גם בתחרות עצמה, אל תחכו להרגיש צמאים פשוט תשתו בכל תחנה.
.

.

>> עוד בספורטלי 
עצות לשיניים בריאות כשעושים ספורט
> אימוני עליות – בדרך למרתון ירושלים 2018

.
7. מרתון תל אביב 2018 | אל תרוצו על כדורים, קחו אתכם שעון דופק

לא אני לא מתכוונת לכדור האדום או הכחול, שמעתי לא פעם רצים ששואלים אם אפשר לרוץ על אנטיביוטיקה, מי שחולה שלא ירוץ!!! גם אם הייתם חולים שבועיים קודם, תנו לגוף את הזמן שהוא זקוק לו להתאוששות. אם יש לכם שעון דופק קחו אותו אתכם, זה הדבר האובייקטיבי היחידי שיש לכם לדעת מה מצב הגוף, אל תזלזלו בסימני הגוף ובבקשה תפעילו שיקול לדעת, ריצה זאת פעולה עצימה לגוף שמפעילה את כל המערכות גם אם נדמה לנו שלא, אם הגוף שלכם חלש מכל סיבה אתם פשוט תפגעו בו, שחררו, בשנים האחרונות יש מלא תחרויות שאפשר להשתתף בהם, תבריאו, תתחזקו ותחזרו, בשום פנים ואופן לא לרוץ חולים או אם אתם בתהליך התאוששות ממחלה, הסיכון פשוט לא שווה את זה! .

8. מרתון תל אביב 2018 | חימום, חימום, חימום

אל תזלזלו בחימום, תנו לגוף זמן להכיל בשרירים זרימה גדולה יותר של דם, צאו לחימום לפני התחרות
.

.

9. מרתון תל אביב 2018 | אל תפתחו חזק מידי!

כמה קל לעשות את הטעות הזאת, האנרגיה, המוזיקה, ההכנות, אתם כבר מתים לעוף על המסלול, אבל תזכרו ככל שהמקצה שלכם ארוך יותר אתם חייבים להיצמד לקצבים שתכננתם מראש ולא להתפתות לפתוח מהר, חבל המחיר יגיע עם ריבית.

>>> לטיפול שיאצו לחץ כאן >>>

10. מרתון תל אביב 2018 | אל תפסיקו לחייך

טוב מיותר לציין את זה אבל הדבר הכי חשוב בלרוץ במרתון תל אביב זה כמובן זה כמובן התמונה שלכם שתישאר למזכרת, אז כבר כתבתי כתבה בעבר שמסבירה בדיוק מה לעשות על מנת לקבל את התמונה הכי שווה בתחרות מוזמנים לקראו ולשתף חברים כי זה ממש חשוב שגם הם ידעו את זה, לכתבה לחץ כאן.
.
מרתון תל אביב 2018
.

רצתם, נהניתם, עצרתם את השעון, איפה רואים תוצאות?
טוב ששאלתם, לאורך כל השנה אפשר למצוא אותם כאן

וכן אני יודעת הדבר הכי חשוב, איפה אפשר לראות תמונות, אז אתם מוזמנים גם
לכאן – תמונות ממרתון תל אביב 2018

יש לכם טיפ חשוב לתת? תשאירו בתגובות שכולם ילמדו ואל תהיו אגואיסטים שתפו עם חברים!

.