שיתוף

צילום ספורט – אירועים ומותגים | טלי שיאצו

2 דירוגים

טלי שיאצו צלמת ספורט מהוותיקים בארץ, בעלת ניסיון של מעל עשור בצילום אירועי ספורט כגון: מרתונים, טריאתלונים, מרוצים, משחים ואופניים. לאורך השנים עשרות תמונות הופיעו במגזינים בטלוויזיה, אתרי אינטרנט השונים ובתערוכות. היא מלווה קבוצות לאירועים ספורטיביים בחו"ל, מצלמת מותגים בתחום הספורט, הנעלה, הלבשה ואקססוריז השונים. ניתן להזמין צילום אישי או מקצועי בכל תחום.

קטגוריות רלוונטיות

צילום אירועי ספורט, הפקת אירועי ספורט וציוד נלווה

מידע נוסף

אזורי מתן שירות

תל אביב, רמת גן, פתח תקווה, פריסה\תפוצה ארצית, אתר אינטרנט, הרצליה, רמת השרון, אזור מרכז

קהל יעד

מפיקי אירועי ספורט, חברות מסחריות, ארגונים, בעלי מוצרים לספורטאים, קבוצות, ליווי צילום קבוצות באירועים בחו"ל, מאמנים, אימונים אישיים וכל אחד שרוצה שיהיה לו בוק אישי או מקצועי

חוות דעת

דירוג גולשים

2 דירוגים
הוסף חוות דעת
  1. סרחיו

    את טלי הכרתי מהמרוצים השונים שהשתתפתי בהם ובין השאר צעלמה אותי גם. כאשר יצאתי למירוץ בחו"ל יחד עם החברה שלי @runandfun, לא התלבטתי בכלל וידעתי שאני צריך אותה שתעזור לי לקדם את העסק שלי. ממליץ בחום.

    100
  2. רונן שמחון

    אל טלי הגעתי כדי למצוא דרך לחבר את מוצר משקפי שמש פרימיום של REVO שאני משווק עם קהל היעד. חיפשנו דרך לחבר עם חוויה ואכן שללא חוויה אמיתית מתקשה להבין את היתרונות שהמשקפיים מביאים. יחד עם טלי ולפי הרעיון שלה יצרנו קמפיין צילומים מרשים שחשפנו אותו ברשתות החברתיות. ממליץ בחום למי שמחפש לחבר את המותג שלו עם תחום הספורט.

    100

יצירת קשר

    [recaptcha]




    שיתוף