שיתוף

אדרנלין | כושר קרבי

צוות האימון וההכשרה של אדרנלין מפעיל קבוצות כושר קרבי בערים רבות בישראל, בעיקר באזור המרכז, במטרה להכין נערים ונערות בגילאי 15 ומעלה לקראת שירות ביחידות קרביות מובחרות בצה"ל. במסגרת האימונים עוברים הנערים והנערות הכשרה מקצועית ייחודית שמועברת להם ע"י צוות מדריכים מיומן, המורכב כולו מיוצאי יחידות מובחרות בצה"ל.

אדרנלין כושר קרבי היא קבוצת הכנה לצבא אשר תכין אתכם, בני נוער לפני גיוס, מבחינה פיזית ומנטלית לקראת שירות קרבי משמעותי ברמות הגבוהות ביותר של המערך הלוחם של צה"ל. לאדרנלין קבוצות כושר קרבי רבות אשר פועלות באזורים רבים בישראל.

האימונים שלנו מועברים על ידי מדריכי כושר קרבי ומאמנים מוסמכי מכון "וינגייט", כולם יוצאי יחידות מיוחדות ויחידות קרביות מובחרות בצה"ל. האימונים נערכים בפיקוח חובשים מוסמכי מד"א וצבא הגנה לישראל. בקיצור, קורס הכנה לצבא ברמה הגבוהה ביותר.

יש לכם חלום להגיע לסיירות וליחידות המובחרות ביותר של צה"ל? הצבתם לעצמכם מטרה להגיע ליחידה קרבית מובחרת ולשרת בה במהלך השירות הקרבי שלכם? הצטרפו אלינו למשפחת אדרנלין ואנו נדאג להכין אתכם הן מבחינת כושר גופני והן מבחינת חוסן מנטלי ליום הסיירות, לגיבושים היחידתיים שאחריו ולמסלולי היחידות בצה"ל בצורה המקצועית ביותר. צרו איתנו קשר ותנו לנו להביא אתכם אל היעד הנכסף.

מהו כושר קרבי ולמה צריך את זה?

כושר קרבי היא רמת המוכנות הגופנית (פיזית) והמנטלית של מלש"ב (מועמדת לשירות ביטחון בצה"ל) טרם הגעתו למסלולי המיון של יחידות קרביות בצבא שלנו. נער שמעוניין להתברג באחת מיחידות העילית של צה"ל חייב להתכונן כמו שצריך, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר על ידי הצטרפות לקבוצת כושר קרבי מקצועית כמו אדרנלין.

זיכרו, קשה מאד לעבור בהצלחה יום סיירות או מסלולי גיבוש של יחידה מובחרת מבלי להתאמן לפני כן בקבוצה מסודרת ולקבל טיפים והדרכות לגבי מה שצפוי להיות במיונים הללו.

קטגוריות רלוונטיות

כושר קרבי, קבוצות ילדים ונוער