מרתון בהולנד | RUN and FUN – חברת הנסיעות שלך לחו"ל

מרתון בהולנד | RUN and FUN
קטגוריה: ריצה | מאת: טלי שיאצו

מרתון בהולנד | ככה זה חוק מרפי אף פעם לא מאכזב, שנים שהדרכון ישב לו בשקט בארון ורק אחרי
שפג תוקפו הגיע הצעה לטוס לחו"ל, ואם כבר מרפי אז עד הסוף, הגעתי ביום הכי עמוס שיכול להיות
במשרד הפנים 5\29, היום האחרון להנפקת דרכונים שהם לא ביומטריים, הייתי מספר 408.
כבר תכננתי על הביומטרי, אמרו לי רק תבואי אפילו לא צריך תמונות, אבל אז הסתבר,
אחרי 4 שעות של המתנה שביצירת דרכון ביומטרי הפקידה המקסימה לא יכולה להוסיף את המילה
"דחוף" לכן רצתי מהר לפוטורצח שקיים בבניין וחזרתי עם תמונות, בגדול יש לי שבועיים אני
טסה ב15 שזה פחות או יותר זמן סביר אבל לא לקחתי בחשבון גם את חג שבועות וזה אומר
פחות יומיים, קבלתי מספר מעקב לאתר דואר ישראל חידשתי באותה הזדמנות את הת.ז. שלי ויצאתי שמחה ומאושרת.

ואז התחיל המעקב, הרישום דחוף באמת עזר ו 6\4 הוא כבר היה בדרכו לדואר ישראל,
רק שמאז התאריך הזה עבר שבוע ולא קבלתי אותו, היה כתוב "הנמען אינו ידוע במען ויוחזר לשולח".
אז אקצר ואגיד שדואר ישראל הפתיע אותי ביחס האישי ובסופו של דבר הדרכון
היה אצלי ב5\12 הטיסה ב15 הללויה הצלחתי לעשות את זה!!

אז מה היה לנו במרתון AMERSFOORT בהולנד?

נעים להכיר הצוות המוביל והמקצועי, שהחליטו שאפשר להגיע לרוץ בחו"ל גם בשביל מרחקים
קצרים ובדרך ליהנות מטיול מהנה. סרחיו ( Sergio Alla ) מאמן ריצה באזור באר שבע לקבוצה
שלו קוראים Running B7 ופביאן (Fabian Levy ) מדריך ומללוה קבוצות לחו"ל. יחד הם הקימו חברה
חדשה בשם RUN and FUN ולאורך השנה הם יוציאו רצים למספר מקומות בעולם, שווה להתעדכן!

מרתון בהולנד | רגע לפני הטיסה

הגענו לאמסטרדם בלילה ושם חיכו לנו שני רכבים שלא היו מביישים שום חתן וכלה ביומם המיוחד,
שלקחו אותנו למלון שהתברר לי ולקבוצה כמלון מאוד נחמד ועם מיקום מצוין בעיירה ZAANDAM .
עיירה ציורית כ-10 דקות ממרכז אמסטרדם.

מרתון בהולנד | הכניסה למלון

מרתון בהולנד | ברכבת

למחרת, לאחר ארוחת בוקר מפנקת ולאחר שמובילי הקבוצה הפתיעו אותנו עם חולצה ייצוגית
ומיוחדת, נסענו למרכז אמסטרדם להיפגש עם המדריך לסיור בסמטאות אמסטרדם.

מרתון בהולנד | סיור עם המדריך

המדריך הישראלי אשר מתגורר באמסטרדם הדריך אותנו יחד עם פביאן בכל רזי ההיסטוריה והדברים
המיוחדים של אמסטרדם, אשר עניינו מאוד את הקבוצה וסיירנו במקומות המוכרים של אמסטרדם
וגם בפינות הנסתרות שספק עם היינו מגיעים לשם ללא הליווי המיוחד.

מרתון הולנד | סיור עם המדריך
מרתון הולנד | סיור עם המדריך  מרתון הולנד | סיור עם המדריך

מרתון בהולנד | סיור אופניים

לאחר הטיול עם הקבוצה קיבלנו טיפים והכוונות לביקור עצמאי בעיר וחברי הקבוצה התחלקו לתתי
קבוצות וכל אחת פנתה למקומות אשר יותר עניינו אותם. אמסטרדם היא עיר מיוחדת וצבעונית
אשר מתמזגים בה קטבים שונים ומגוונים בהרמוניה שאנחנו לא מכירים.- את הערב סיימנו
בטיול לילי בZAANDAM- עם מרכזי הקניות והמותגים גדולים שבה ולאורך התעלה המקומית,
וכמובן שלא הלכנו לישון לפני שהגענו עם החברה לפאב לטעום כמה מהבירות המקומיות.
אם אתמול התחלתי להבין למה בחרו המארגנים להתאכסן בZAANDAM ולא במרכז אמסטרדם,
ביום השני של הטיול התמונה תבררה לי לגמרי. יצאנו לטיול על אופניים ל"עיירה הציורית" ZAANZE SCHANS.
מרתון בהולנד | סיור אופניים מרתון בהולנד | סיור אופניים עיירת חטוארן על האופנייםמרתון בהולנד | סיור אופניים

מרתון בהולנד | ערב פסטה

לאחר טיול האופניים חזרנו למלון וטילנו קצת בZAANDAM-. בערב (טוב לא ממש ערב, החושך
התחיל רק לקראת 22:30) לאחר שנחנו, פנינו למשימה הבאה שלנו, אם ביום למחרת אנחנו רצים אז
צריך להעמיס פחמימות!! אכן העמסנו ☺.
כאן חיכה לנו שולחן שלא היה מבייש שום אירוע עם פסטות, יין טוב ואל תספרו לאף אחד: היה גם קינוח חבל"ז.

מרתון בהולנד | יום המרתון

ועכשיו למרתון עצמו. קמנו מוקדם בבוקר ונסענו ל-AMERSFOORT, כשעה נסיעה מאמסטרדם.
מה אני אגיד לכם? עיירה יפה משנת 1200 מוקפת בחומה ומלאה בתעלות לפי המסורת ההולנדית
ובעלת הכניסה הגבוה בהולנד. זהו מירוץ אינטימי ומאורגן היטב, אשר משתתפים בו כל בני
המשפחה ומקצים השונים, והסתבר לי שישנם נציגים מהרבה מדינות והרגשתי גאווה כאשר
התברר לי שהמשלחת הישראלית הייתה השנייה בגודלה

גם זכינו לכבוד על ידי המארגנים אשר ארגנו מפגש של רצים מחו"ל עם קפה/ בירה וכיבוד ובו הודו לנו ולכולם על ההשתתפות.

יותר מכך המארחים הופתעו מחברי המשלחת הישראלית ובראשם פביאן וסרחיו אשר
העניקו להם שי צנוע בשם המשלחת RUN and FUN, והודו להם על קבלת הפנים החמה ועל מירוץ מהנה.

מרתון בהולנד | לסיכום

לסיכום, מסתבר שהחברה יודעים את העבודה, ושאפשר גם לרוץ וליהנות( (RUN AND FUN. אני יכולה להגיד כמה מהמילים ששמעתי מפי חבריי למשלחת כעדות למה שעברנו: "היה מקסים, לא חשבתי שאוכל ליהנות כך ממרתון מאורגן בחו"ל", " ארגון מדוקדק וגישה אישית ומקסימה" " הכל היה מעבר לציפיות, אין ספק שאחזור לרוץ בחו"ל, פגשתי קבוצת אנשים מדהימה" ועוד…

מציעה לכם לעשות להם לייק בעמוד הפייסבוק ולעקוב אחריהם.
שם תימצאו את הפרטים לטיול הבא שיתקיים במרתון בודפשט.

תודה על טיול ריצה מיוחד, הייתם מקסימים וקבוצה מיוחדת, מחכה לפעם הבאה!